vasárnap, március 15, 2009

Az elmúlt másfél hónap összegzése

Oh, mily régen nem történt semmi ezen blogon. Hát ez van, akit érdekel az életem attól elnézést kérek, hogy nem jelentkeztem... bár biztos vagyok benne, hogy eme emberekből azért olyan sok mégsincs:D Egyébként több alkalommal is megpróbáltam valamit felfirkantani, de nemment... most sem megy(érezhetően száraz a szöveg), de azért gondoltam történt mostanság egysmás amiről nyomot kell hagynom;) Ott volt Pl. a 30Y koncert amit meg sem emlitettem, pedig már jó egy hónap eltelt. Fergeteges buli volt. Végre megtudtam merre van a Molotow. Átlagkorosztály 15-17, de annak ellenére mi még megcsináltuk magunknak a hangulatot. A Máté vendégül látott estére, Zsitiékkel is összefutottunk, sőtmitöbb megint zárásig maradtunk a Greenben:D Nos, a koncert: Hát mivel egy pincehelység avagy garázshelység vagy mi a pöcs volt a helyszín, az oxigéntartalom közelitett a nulla felé, a levegőt csak a cigarattábol tudtuk szippantani:) az izzadság úgy folyt mindenki arcárol, mint egy kanna víz... örjöngtünk minden. Hálát adok az egeknek, nem voltak erős kidobóemberkék a színpadon, mint a RéV-es Komáromos bulin, igy szabadon tombolhatott a nép, mint az amerikai nagykoncerteken a tömeg tetején úsztakk az emberek. Buli előtt kaptam ajándékba Hollótol egy nyakláncot, tökre szeretem:) Buli után meg a Máté elviharzott a Greenbe, ahová mi a Zsitiékkel gyalog cammogtunk 110%ig vizes, izzadt fejjel. Meg is kértem őket, hogy látogassanak majd meg a kórházban, mondván, hogy ezt meg nem úszom agyhártyagyulladás nélkül. Erre valakinek kipattant a fejéből az a zseniális ötlet, hogy kössem meg a fejemen a sálamat olyan Mariskanénisre... igy mentünk a Greenbe. Hazafelé Máté valami hordának hőbölgött az utca másik felére(mi meg csak ketten, de semmi gond ;)........................nemsokára hazaértünk.
Aznap este megláttuk plakáton a Greenben, hogy Zselizen Žagar koncert március 7-én. Mi meg elmentünk. Felkerestem Gui barátomat, mondta ő is, hogy nagy valószínűséggel ott lesz, mivel felkérték fényképezni. Igy jutottunk el pár héttel később a Žagaros-Longitalos-mr.mirroros zselizi bulira, ami igazán pazarul sikerült. Kicsit idő előtt érkeztem a helyszinre, Mateo meg Böszi még nem értek be, Mátéról nem is beszélve aki valamikor 22:00-tájt robogott be lazán ittasan. De az ő történetét nem is mesélem, mert ha feltéved ide nagyon dühös lesz, hogy még itt is firtatom, hogy NEM EMLÉKEZETT RÁ MIKOR ÉS HOGY MENT HAZA.... Nos szóval Mateót és Böszit bevárva én még elfogyasztottam egy sört aztán elmentem Guiék elé. A gondok ott kezdődtek, hogy én már fel voltam öntve, mikor megérkeztem, mert itthon Évike szülinapja révén Koncz familyvel megittam egy kevés whiszkit, némi pálinkát, s egy kis borocskát... de hát ezek a dolgok csak éjféltájt fordultak rosszabra....:D de túléltük. Táncolni nehéz volt, mivel a Böszi nemegész egy héttel a koncért előtt néhány Kempórúgással szétrúgta a bal térdem, amire még mindig nehezen tudok ráálni. De annak ellenére észre sem lehetett venni, hogy a fél lábamra béna vagyok ;) Koncert előtti pénteken levágattam a hátam közepéig érő hajamat... amivel nemkicsit sokkoltam a baráti köröm nagyrészét. Volt akinek tetszett, többen mondták, hogy öööö... szóval fura, nemcsak nekem, hanem mindneki másnak is, de túl sürü volt igy elmentem megint megnyiratni picit, most meg nagyon el van baszva már(közérzet+önbecsülés karöltve sétálnak a béka segge alatt), de leszarom... majd megnől. Közeljövőben igyekszem majd érdekesebb szövegekkel folytatni a blogot... de "írói' válság van. Be kell érni enniyvel. Lavjú all.

Vadiúj sejhaj Žagaron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Belőlem szólnak a kürtök

Saját fotó
„Ha akarom, ha nem, mindent el kell mondanom neked. Különös befolyásod van reám. Ha egyszer bűnt követnék el, idejönnék és bevallanám teneked. Te pedig megértenél.” (Oscar Wilde)