szerda, január 14, 2009

Rapid Eye Movement

Írtam ám ma is fel :\ de kitöröltem miután közzétettem, mert dünnyögő dühöngőre vettem a figurát... ami már átmnet igy nem akartam idegbajos bejegyzéseket hagyni a blogon...^^ a probléma abban merült ki, hogy reggelig tanultam, reggel elmentem vizsgára és mikor visszajötem megpróbáltam szundizni, de a drága lakótársaim tettek róla, hogy úgy igazándibol azért mégse érjek REM szakaszba. Akit nemérint az nevegye magára. Eeeegy egészen apró picikicsit azért dühös voltam emiatt... de nem is igazán tudom, hogy miért húzom fel magam ezen, hisz már megszokhattam volna, hogy itt egyes embereknek a zéró-tolerancia alá esik a dolog. Aztán meg mikor megkéred őket szépen vagy nagyon gyorsan elfelejtik a dolgot, vagy megsértődnek.... nah most akkor lehet nekem van valami baj a fejemmel, talán mégiscsak én lennék az aberrált gondolkodásuak királya - a deviancia védőszentje vagy mifene... de igazuk van.... nappal van, minek aludni ilyenkor! Nemár... nah megyek falok valamit mielőtt kilyukadna a pocak. Meg zuhanyok egyet.:)

Szeretek mindenkit! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Belőlem szólnak a kürtök

Saját fotó
„Ha akarom, ha nem, mindent el kell mondanom neked. Különös befolyásod van reám. Ha egyszer bűnt követnék el, idejönnék és bevallanám teneked. Te pedig megértenél.” (Oscar Wilde)